Lördag

2010-09-25 / 23:52:06
Idag har jag jobbat. Det som är bra med att jobba (förutom pengarna) är att jag verkligen blir påmind om varför jag har börjat plugga igen. Jag vill verkligen inte jobba på Kvantum resten av livet. Inte för att det är något fel med det... Jag känner bara inte för att bli utskälld för saker som inte är mitt fel och stressa runt som en blådåre. Det är helt enkelt inte mitt drömyrke... Dessutom är det faktiskt ganska pissigt att jobba på helgerna när man hellre vill vara hemma med familjen.
Så nu är det nya tag till i morgon. Jag måste skriva färdigt min del av grupparbetet (som jag inte känner mig helt bekväm med) och sen måste jag dessutom förbereda mig inför seminariet i redovisningen på onsdag. Jag har egentligen ingen aning om vad sjutton jag ska göra så det ser jag inte precis fram emot.
Egentligen skulle vi behöva städa och göra i ordning i trädgården också.

Tydligen är det mer tid som jag VERKLIGEN behöver...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: