Lite deppig...

2010-09-23 / 21:43:27

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden... Jag är väl för gammal för att plugga helt enkelt. Det kanske helt enkelt är för mycket för mig? Äh! Jag vet inte... Är väl bara lite nere kanske...
Andreas fick åka och hämta Oskar tidigare från dagis idag. Han hade klagat på att han frös och de tyckte att han känndes varm. Stackaren... Det kanske är det som fått mig lite ur balans. Inte just att han blev sjuk, vilket självklart inte är kul, men att jag är lite för långt bort om det händer något. Ok... Nu lät det ju som om jag befinner mig på andra sidan jorden eller nåt vilket var lite överdrivet, men ändå... Det tar ju ändå en stund för mig att ta mig hem. När jag gick på Katrineberg så kunde jag komma på mindre än en timme. När jag jobbar kan jag komma på tjugo minuter. Har jag otur nu så kan det ju ta två och en halv timme innan jag kommer hem...
Jag vill ju kunna vara där för mina älskade så killar!

Kommentarer!
Postat av: Anna Bäckström

Förstår om du känner att du är långt bort, men tågen till Varberg går ju hela tiden, och är det kris så har ju jag alltid bil och kan köra dig. =) Kram

Kommenterat - 2010-09-25 / 17:44:32
Postat av: Elin

Tack Anna! <3

Kommenterat - 2010-09-25 / 23:41:51
Postat av: Syster Yster

Inte är du för gammal! Det är bara så att det ÄR jobbigt att plugga... Men det fixar du! :) Ta bara en sak i taget och stressa inte sönder dig. kramar

Kommenterat - 2010-10-05 / 20:42:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: