Hemmamys

2010-10-13 / 10:01:25
Idag behöver jag inte åka upp till skolan. Egentligen ska (och borde) jag ju ha självstudier men jag känner att varken jag eller barnen har fått ta det lungt på ett bra tag. Så jag passar faktiskt på att ha dem hemma. Vem vet... Jag kanske hinner plugga lite ändå.
Fick reda på resultatet av redovisningstentan igår förresten. VG. Woho! Iofs är det bara en 1,5HP kurs, men jag är glad för det lilla... Vad jag inte blev så glad över är att gruppindelningen till praktikfallet i Ekonomistyrningen. Jag hamnade naturligtvis i samma grupp som den jobbigaste jäkla tjejen i hela klassen. Det finns iofs en teoretisk chans att jag inte gör det eftersom det finns två Elin Nilsson och vi är i varsinn grupp. Men jag tror att det är jag som står först i listan av oss och därför jag som är i den gruppen. Jippie, eller nåt. Men det är väl bara att bita ihop antar jag....

På tal om någonting helt annat så ska Oskar till logopeden idag kl. 11.30. Jag hoppas att det går bra. Men jag vet inte riktigt. Tycker inte det har hänt så mycket sedan sist vi var där. Så förmodligen kommer hon väl bli tvungen att sätta igång och jobba med hans "R". Förhoppningsvis snart. Det hade varit bra för Albin också. Han apar ju efter Oskar i stort sett allt han gör...

Vi har varit nöjda med maten också. Vi har ju visserligen bara ätit två middagar än så länge, men ändå... Vi ska äta soppa idag så vi får väl se hur poppis det är hos killarna. Inte så väldigt misstänker jag... Men man har ju blivit förvånad förr...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: