Tiden rusar

2010-06-22 / 10:42:09
Ja, herregud!

Nu är det redan sommar! Skolan är slut och jag jobbar igen.

Även om jag trivs på jobbet för det mesta känns det verkligen som att jag har tagit helt rätt beslut angående att studera. Jag vill verkligen inte vara kvar på Kvantum resten av livet...

Men jag är faktiskt ganska nervös inför att börja på högskolan. Det känns som att jag inte kommer att passa in. Att alla kommer vara yngre än jag och "riktiga" studenter, utan barn och som lever "studentlivet".

Jag är väl löjlig kanske, men jag hade sådan tur på Katrineberg att jag träffade personer som jag verkligen trivdes med och med min bakgrund är det väl kanske inte så troligt att jag kommer ha en sådan tur igen.

Jaja... Den som lever får se....
Kommentarer!
Postat av: Anna

TRO på dig själv! Klart du kommer träffa fler nya vänner!! kram

Kommenterat - 2010-06-22 / 20:57:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: