Fredag

2010-02-12 / 17:43:34
Jaha. Då var det fredag igen. Veckorna bara försvinner...

Idag har jag iaf fått plugga lite. Andreas hade med sig killarna hem till sina föräldrar medan han och Lennart gjorde papper. Så jag han göra klar första inlämningsuppgiften på Företagsekonomin. Skönt att ha den gjord. Får se vad äraren säger. Har ju aldrig träffat honom eftersom det är en kurs på distans så man vet ju inte riktigt vad de vill ha för typ av svar på vissa frågor.

Jag tycker verkligen att det blir roligare och roligare att plugga. Det är synd att det här året snart är slut. Det har gått så himla fort och jag är rädd att jag inte alls kommer att tycka det är lika roligt sen när jag ska läsa vidare. Mycket av det som gör att det är kul är ju de andra som går på skolan.

Men nu ska vi inte tänka mer på det! Det är ju fredag!

Och de givna ingredienserna på en fredag är ju;




och

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: