Film...

2009-07-21 / 10:06:46

I går kväll såg jag en film som jag velat se ett tag. "En ung Jane Austen" ("Becoming Jane")

Poster En Ung Jane Austen (2006)

Jag tyckte den var riktigt bra. Nu hör det väl till saken att jag är väldigt svag för den här typen av filmer och ÄLSKAR Jane Austens böcker, men ändå.
Jag blev helt tagen. Jag kan helt enkelt inte släppa den.  Speciellt inte slutet. Trots att jag visste precis hur den skulle sluta.
Hmmm... Jag tror jag får ta och läsa "Stolthet och Fördom" igen. För ungefär tionde gången.

Kommentarer!
Postat av: Syster yster

Hmm, det kan ju vara nåt kanske! Ska bara lyckas övertala Richard... :P (no chance!) Annars har jag ett fimltips till dig! Vi tittade på Juno häromdagen, och tyckte båda väldigt mycket om den. Richard grät (som vanligt) och även om jag inte är riktigt lika girly som han så blev jag också rörd. ;)

Kommenterat - 2009-07-22 / 23:13:55
Postat av: Richard

There's a big difference between a tear in my eye and crying! ;)

Kommenterat - 2009-07-22 / 23:15:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: