The day so far...

2009-01-15 / 13:08:18
Idag gick det faktiskt om möjligt ännu bättre än igår. Albin struntade i stort sett i mig. Han känner sig som hemma redan. Dessutom gick det jättesmidigt att få med Oskar hem. Helt otroligt. Att han sen fick ett totalt utbrott när vi kom hem gjorde inte så mycket.
Det blev inte att jag gick ifrån idag. Det blir inte förrän på måndag. Men det spelar ingen större roll. Jag kan lika gärna vara där som hemma. Nu har jag ju någonting att göra iaf. Idag fick vi (dvs jag och föräldrarna till de andra två som inskolas) nämligen börja med barnens "trygghetsböcker". Varje barn har en bok med en massa kort på sådana saker som är välbekanta för dem. Familjen, huset, favoritsaker osv. Så ikväll ska jag sätta migoch printa ut lite bilder att ha med mig imorgon. Det som stör mig lite är att vi inte har en enda bild med hela familjen. Skandal!

En annan väldigt bra nyhet är att inatt sov Albin det bästa han sovit i hela sitt liv! Han vknade en gång vid halv tre eller något sådant och då gick jag in till honom, lugnade ner honom, lade honom, gav honom en puus och sa godnatt. Han protesterade inte det minsta! Och sen sov han ända till halv sju i sin egen säng!!!
Men jag tyckte han kunda vila en stund till så Andreas kom in med homon till mig så sov vi en halvtimme till... Skööönt!
Kommentarer!
Postat av: Sarasnaran

Sovande barn är guld. =)

Kommenterat - 2009-01-17 / 20:53:17  | URL - http://sarasnaran.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: