Så kom dagen...

2009-01-12 / 13:31:52
Så kom dagen som jag har haft ångest inför. Albins första inskolningsdag. Min lilla bebis på dagis! Nu MÅSTE jag ju liksom inse att hani inte är någon bebis längre...
Men det gick jättebra i vilket fall. Han knatade rätt in utan att ens bry sig om mig. Sen är det klart att det nog hjälpte en del att Oskar också var där. Oskar tog det också bra. Jag hade varit rädd att han verkligen inte skulle vilja ha varken mig eller Albin där. Men det gick över förväntan. Han tog med sig Albin in när vi kom. "Kom Albin!" sa han och tog honom i handen. Sötisen! Det enda som var svårt var att få hem Oskar efter den enda timmen vi var där idag...
Hoppas att det går lika bra imorgon.

Ikväll ska jag jobba. Jag har börjat komma in i det nu faktiskt.

Jag hoppas att mitt schema är klart. Ärligt talat tycker jag att det är lite dåligt att jag inte fått det än. Jag ska ju faktiskt börja redan om tre veckor!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: