Mycket, mycket...

2008-10-15 / 11:35:37
Det är så mycket som har hänt sen sist. Egentligen har jag lite att skriva om allt, men jag orkar inte, så jag tar en liiiiten recap istället. Detta har hänt sen sist alltså:
Barnen har varit sjuka med höstblåsor. Jag har klippt mig. Andreas har varit på 40 årsfest och jag fick stanna hemma med nämnda sjuka barn. Datorn låste sig så vi fick lämna in den. När de väl var klara med datorn lämnade de ut fel. Jag var ute och åt med tjejerna i mammagruppen. Vi har (nästan) bivit klara med Albins rum och numera så sover han där inne. Albin har börjat somna själv på kvällarna och sover bättre på nätterna. Jag har jobbat hela helgen. Andreas kanske har fått jobb. Albin har tagit sina första steg.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: