Trött

2008-07-31 / 23:19:16

Jag är galet trött.
Vi har varit ute på Balgö nu två dagar i rad och jäklar vad slut man är efter en dag på havet och stranden. Orkar egentligen inte skriva något vettigt alls, utan borde defenitivt gå och lägga mig.
Men i morgon ska vi vara hemma. Vi ska röja och städa lite. Vi håller på att röja ur vad vi har haft som kontor/skräprum för att det ska bli Albins rum. Det går inte speciellt fort måste jag erkänna. Största problemet är nog att vi bara kan hålla på när barnen sover och när de väl somnat bägge två är VI aldeles för trötta för att ta tag i det. Jaja. Det blir nog väl. En liten bit har vi åtminstone kommit.

Sen ska jag och Andreas ha lite egentid på kvällen bara vi två.(!) Mamma och pappa ska komma hit och vara barnvakt och vi ska gå ut och äta. Vart vet vi inte riktigt än, men vi funderar på John's Place, men det lär väl vara stört omöjligt att få bord. Det ska faktiskt bli riktigt trevligt hur det än blir.

Kommentarer!
Postat av: Sarasnaran

Lät härligt med tu man hand-tid! =)

Kommenterat - 2008-08-01 / 13:12:42  | URL - http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt med egen tid och middag, det hade vi igår på Liseberg, var skönt. Hoppas ni får bord och äter god mat! =)

Kommenterat - 2008-08-01 / 14:33:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: