Tråk

2008-07-08 / 11:22:43
Alltså, det händer verkligen inget spännande just nu. Det mest intressanta som hände igår var att Andreas tog barnen och jag klippte gräsmattan.
Jag borde väl hitta på något antar jag. Men vädret är så tråååkigt. Det känns som att det ska börja ösregna precis vilken sekund som helst. Eftersom varken jag eller Albin har några regnkläder blir det till att stanna inne.

Man kanske skulle tagit en tur till biblioteket? Orkar jag det med bägge barnen? Kanske... Vi får se på vilket humör de är när de sovit.

Nu ska jag ta och göra lite pannkakor!
Kommentarer!
Postat av: Syster yster

Hah! Vad lika vi är. Jag steker pannkakor just nu,och funderar också på bibblan. :D

Kommenterat - 2008-07-09 / 11:25:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: