Skilda åsikter

2008-07-28 / 13:25:26
Just nu pågår det förhandlingar här hemma om och isåfall vart vi ska åka på vintersemester. Tyvärr är vi inte precis av samma åsikt.
Jag vill åka hit och Andreas vill åka hit.

Skilda åsikter som sagt. Vi får väl se vem som "vinner". Om någon gör det. Känner jag oss rätt kommer det sluta med att vi inte åker någonstans...
Kommentarer!
Postat av: Syster yster

Aww, klart ni ska på solsemester! Banka lite vett i skallen på Andreas från mig. ;)

Kommenterat - 2008-07-28 / 14:33:41
Postat av: Anna

Självklart solen!! Vintersemester kan ni ha när barnen är större så de kan åka skidor med er!

Kommenterat - 2008-07-28 / 20:50:07
Postat av: Sarasnaran

Vintersemester är inte min grej, men vi ska faktiskt åka till Kläppen i januari.

Sen åker vi till Thailand året efter. Bra kompromiss. =)

Kommenterat - 2008-07-29 / 08:42:10  | URL - http://sarasnaran.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: