Konstiga drömmar

2008-07-09 / 16:01:29
Inatt har jag inte sovit speciellt bra. Om det beror på åskan eller bara på oro i kroppen vet jag inte riktigt. i vilket fall så drömde jag en massa helknepiga drömmar.

Exempelvis så drömde jag att jag hälsade på Sara. Jag cyklade dit ner med barnen. (På en timme dessutom. Vad är det? typ 17-18 mil? Ganska bra trampat om jag får säga det själv!) 
Hon bodde i ett stort jäkla slott. Av någon anledning bodde min kompis Malin också där. (För att hon är från Hesingborg?) Men jag fick inte stanna mer än i en halvtimme, så då var det bara att cykla hem igen.

Sen drömde jag att lillasyster Anna skulle gifta sig med Richard. Så ungefär en månad innan så var vi och kollade på hennes klänning. Hon frågade vad jag tyckte om den. Jag svarade att jag inte tyckte den var så snygg. (Den var verkligen så otroligt ful. Jag har nog aldrig ens sett någon så ful klänning i hela mitt liv innan.)  Då blev Anna skitförbannad och jag fick inte komma på bröllopet. Dessutom stannade de kvar i London för alltid utan att någonsin prata ett ord med mig igen.
Kommentarer!
Postat av: Anna

Haha, vilka konstiga drömmar! Ibland kan man ju drömma det mest konstiga.. Hur blir det med date? Jag är rätt trött efter 4 dagar med en bebis med vaknätter..

Kommenterat - 2008-07-09 / 18:44:19
Postat av: Anna

Argh! Bara för att du skrev det här drömde JAG att jag skulle gifta mig med Richard... Men vi började bråka typ 1000 gånger och till slut gjorde vi slut istället. >.<

Kommenterat - 2008-07-10 / 14:00:00
Postat av: Sarasnaran

Hahaha!

Vad roligt att bo i ett slott! Ett NYBYGGT slott! Yeah!

Kramar i massor!

Kommenterat - 2008-07-13 / 20:56:36  | URL - http://sarasnaran.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: