En dag på stranden

2008-07-05 / 23:39:46
Jag är som vanligt efter, men, men...

Här har varit underbart väder nästan hela veckan. Så i onsdags tog jag och barnen en tripp till stranden där mormor väntade. Otroligt nog kom jag både ihåg att ta med kameran OCH ta kort så här kommer en mini bildbomb...

Oskar ÄLSKAR att bada... Han blev superarg när vi sa att det var dags att gå upp, trots att han frös så han skakade och var aldeles blå om läpparna.











Albin verkade också tycka det var lite kul.





Men allra bäst var det att vara hos mamma...



...och kolla in vad Oskar hade för sig.





Efter mycket om och men fick vi (läs mormor) äntligen med Oskar upp från vattnet.
Då tyckte Oskar att det var kul att läsa mormors bok.



Och Albin tyckte att mammas glas var intressant.

'

Sen tyckte mamma att Albin skulle sova. Men det tyckte inte han.





Om någon undrar varför Albin inte har någon hatt och tycker att jag är en hemsk förälder, kan jag meddela att lille herr Larsson INTE gillar att ha hatt och att han vid ett obevakat ögonblick slängt av någonstans. Jag vet bara inte var...

Det var en del av vår dag på stranden
Kommentarer!
Postat av: Sarasnaran

Härliga strandbilder!!

Kommenterat - 2008-07-08 / 22:14:38  | URL - http://sarasnaran.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: