Min stackars lille kille

2008-04-16 / 07:43:29

Som om det inte var nog att han hade en bajsdag igår...
När han och Andreas var ute snubblade han på ett snöre Andreas satt upp för att mäta ut friggeboden. Och nu har han fått ont i foten också.

Han kan gå på den, men han haltar lite och så ibland så kan han inte riktigt stödja på den utan snubblar till. :-(


Så det blir till att ringa VC/BVC så fort de öppnar för säkerhets skull.


Dagis fick jag ringt för en liten stund sen. De tror väl jag är knäpp eller nåt...

Kommentarer!
Postat av: Anna

Usch, stackars Oskar som fått ont i foten.. Jag tycker du ska prata med hans personal öga mot öga, de verkar inte riktigt förstå hur det är för dig och Oskar. Massa kramar!

Kommenterat - 2008-04-16 / 07:49:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: