Bättre än väntat

2008-04-14 / 15:40:54
Det har faktiskt gått över förväntan när det gäller Oskars gnällighet än så länge. Det har bara varit lite magbekymmer, men inte mer än vanligt.
Skönt! Om inte annat så för honom. Det är så hemskt att se honom ha ont...
Och så ville han ju i vanlig ordning inte gå in efter vi varit ute heller. Men det vill han ju aldrig, så det är ju inget ovanligt med det.

Det var väldigt spännande att vara ute idag. Grannarna tvärs över håller på att göra iordning tomten tror jag. I vilket fall blev Oskar helt uppslukad när vi kom ut.
"Ättetoo tattoo!!!" (Jättestor traktor!!!)

Men jag blev lite småbesviken på en annan sak idag. Jag väntar på paket. Och hade en liten förväntan om att det kanske fanns en chans att det skulle komma idag. Det gjorde det inte... Jag får hoppas på morgondagen istället... *otålig*

Nu väntar jag på att Andreas ska komma hem. Idag är det nämligen den första officiella "Elin-dagen".
Eftersom jag blev lite less och irriterad på att Andreas har en massa egentid när han springer (3 gånger i veckan) och spelar med bandet (minst en gång i veckan) och min egentid kan räknas till en snabbtur till affären utan barn, bestämde vi att från och med nu är måndagar efter Andreas kommer hem från jobbet mina.
Så idag ska jag ta en liten tripp in till stan.
Jag ska hämta ut Liberoboxen på Lindex och sen ska jag handla upp mitt presentkort från Cervera som jag fick i julklapp från jobbet. Det blir nog kul. Sen tror jag att jag ska lyxa till det lite med en fika också. Tyvärr har jag ju ingen att fika med, men jag får väl köpa en tidning eller nåt...
Kommentarer!
Postat av: Sarasnaran

Åh! En blogg!! =)
Tjoho!
Härligt med egentid, det är du värd kompis!
Mammor är det! Och mer än en måndag... Hmpf. Men vi får väl vara glada för det lilla. ;-)
Önskar vi bodde närmare... Kramar! /S.

Kommenterat - 2008-04-15 / 13:14:05  | URL - http://sarasnaran.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: