Alla sover utom jag

2008-04-16 / 21:06:03

Så är läget.

Småbusarna sover i sina sängar och sambon sover i soffan. Alltså är det en ganska typisk kväll hemma hos oss. Förutom möjligtvis att Albin somnade tidigare än han brukar.

Oskar har inte haft det lätt idag. Förutom hela benhistorien hade han bajsdag idag också.
När vi satt och åt kvällsmat så kom den äntligen. Jättebajsen.
Han får ju riktigt panik när han känner att de kommer. Min stackars, stackars lille älskling. Det gör ju så ont och det tar ju så på krafterna.

När vi fick bytt blöjan så satte vi på pyjamasen också när vi ändå höll på. Och så fort Oskar kommit ner på golvet tar han nappen och snutten och säger "Otta nana" och börjar gå mot sitt rum. Lille skrutteplutten. Han fick såklart som han ville.

Nu tror jag att jag ska synda med ett glas CocaCola...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: